Poradnik kupującego

Poniżej zebraliśmy wskazówki dotyczące obsługi sklepu i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Prezentowane poniżej zagadnienia mają na celu ułatwienie znajdowania poszukiwanych przez Państwa produktów oraz składania zamówień.

Funkcjonowanie sklepu

Nasz sklep został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić i uprzyjemnić składanie zamówień. Zamówienia na wybrane produkty można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Wyszukiwanie produktu

Sklep jest podzielony na działy tematyczne, które są prezentowane w lewym pasku menu. Każdy z działów głównych posiada dla ułatwienia dodatkowe podkategorie. Aby skrócić poszukiwanie produktu można skorzystać także z wyszukiwarki produktów znajdującej się w lewym górnym rogu strony głównej. Aby wyszukać produkt wystarczy wpisać do okna wyszukiwarki fragment jego nazwy i nacisnąć enter na klawiaturze komputera.

Skompletowanie zamówienia

Po podjęciu decyzji o zakupie danego produktu można dodać go do koszyka zakupów. Aby dodać towar do koszyka, należy użyć przycisku dodaj do koszyka, znajdującego się na karcie produktu. Po przeniesieniu towaru do koszyka otworzona zostanie strona pokazująca jego aktualny stan. Należy sprawdzić zawartość koszyka. Można zmienić liczbę egzemplarzy zamawianego produktu lub usunąć dany produkt. Jeśli posiadasz kod rabatowy lub bon zakupowy należy go wpisać w pole poniżej zawartości koszyka i nacisnąć przycisk aktywuj.

Wybór dostawy i formy płatności

Po skompletowaniu wszystkich produktów w koszyku i podaniu ich odpowiedniej ilości należy wybrać rodzaj dostawy, który jest związany bezpośrednio z rodzajem płatności. W dalszych etapach nie można zmieniać tego parametru.

Dane teleadresowe

Po wybraniu formy płatności i dostawy należy wpisać swoje dane teleadresowe. Informacje te zostają użyte tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Nasza firma nie wykorzystuje adresowych danych w innych celach. Zachęcamy więc do jak najdokładniejszego wypełnienia sekcji dane billingowe. Pozwolą nam one szybko i sprawnie zrealizować zamówienie bez niepokojenia dodatkowymi telefonami i e-mailami. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem All4home, wystarczy się zalogować a dane billingowe zostaną wypełnione automatycznie. Kolejne, ostatnie już okno zaprezentuje zawartość koszyka, dane billingowe oraz wysyłkowe. Aby zrealizować zamówienie należy nacisnąć przycisk zamówienie z obowiązkiem zapłaty.

Potwierdzenie zamówienia

System sklepu wysyła e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Aby je potwierdzić należy kliknąć na link podany w mailu. Potwierdzenie zamówienia nie jest konieczne jednak przyspiesza jego realizację. 

Czas realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia podawany jest w momencie przekazania zamówienia do realizacji. Aby sprawdzić termin realizacji zamówienia wystarczy kliknąć na link przesłany w mailu informującym o przekazaniu zamówienia do realizacji. Termin realizacji zamówienia to suma czasu określonego w karcie produktu (w polu dostępność) wydłużona o czas dostawy (1-2 dni). Dokładamy wszelkich starań aby maksymalnie skrócić czas realizacji zamówienia. W przypadku wydłużenia się czasu realizacji pracownicy naszego biura skontaktują się celem przekazania terminu realizacji zamówienia.

Informacje o realizacji zamówienia

Potwierdzenie zamówienia oraz informacje o kolejnych etapach jego realizacji wysyłane są na adres e-mail podany w czasie składania zamówienia. Dla zarejestrowanych użytkowników informacje te są także dostępne w panelu Klienta. Po wysłaniu przesyłki wysyłany jest mail z informacją o numerze listu przewozowego firmy kurierskiej. Za pomocą numeru listu możliwe jest śledzenie przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

Dostawa kurierska i odbiór własny

Standardowo kurierzy doręczają paczki z zakupami w godzinach pracy (tj. od 7.00 do 17.00). W przypadku gdy w tych godzinach przebywasz poza miejscem doręczenia, sugerujemy wpisanie w danych dostawy innego adresu, pod którym doręczenie paczki będzie możliwe (np. adres miejsca pracy). Każdy z Klietnów ma prawo do otworzenia paczki i sprawdzenia jej zawartości pod kątem zgodności z zamówieniem i stanu produktów w obecności kuriera. W przypadku pojawnienia się uszkodzeń transportowych należy spisać protokół uszkodzeń, przekazać go kurierowi a informację o tym fakcie przesłać do nas. W przypadku odbioru własnego, zamówione produkty mogą zostać odebrane w siedzibie All4home po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.

Faktury VAT

All4home wystawia faktury VAT na każdy z zakupionych produktów. Faktura wysyłana jest łącznie z produktem. Link do faktury dostępny jest także w mailu potwierdzającym wysyłkę.