Kontakt

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie uda Ci się w ten sposób uzyskać odpowiedzi skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.

Jak mogę złożyć zamówienie

Zachęcamy do złożenia zamówienia bezpośrednio poprzez stronę. Informacje dotyczące składania zamówień znajdziesz w naszym Poradniku kupującego. Możesz także złożyć zamówienie mailem na adres biuro@all4home.pl

Jak mogę sprawdzić termin realizacji zamówienia

Termin realizacji ustalany jest przez nas na etapie przekazywania zamówienia do realizacji. Aby sprawdzić planowany termin wysyłki wystarczy przejść do swojego zamówienia. Link do zamówienia przesłaliśmy do Ciebie w mailu potwierdzającym przekazanie zamówienia do realizacji. O termin możesz także zapytać wypełniając poniższy formularz kontaktowy.

Jak mogę zgłosić reklamację

W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie reklamacji, za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Dalsze instrukcje otrzymasz od nas e-mailem zwrotnym.

Jak wygląda procedura zwrotu towarów

Chęć odesłania towaru zgłoś w poprzez poniższy formularz. Dalsza procedura zwrotu towarów zostałą opisana w Regulaminie zakupów (§6. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy)

Formularz kontaktowy

Jeśli nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Możesz także zapytać o termin realizacji zamówienia, zgłosić reklamację lub zwrot towaru. Na wszystkie zapytania odpowiemy możliwie jak naszybciej. W przypadku pilnych pytań zadzwoń pod numer infolinii + 48 12 346 24 89.